اولین روز از کارگاه های آموزشی نوآ۲ برگزار شد

آیین افتتاحیه کارگاه های آموزشی رویداد نوآ۲ سه شنبه ۱۸ مهرماه ۱۴۰۲ در محل پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

در افتتاحیه کارگاه سارا پناهی دبیر اجرایی رویداد ضمن خیر مقدم به تمامی راه یافتگان اولیه رویداد به مرحله کارگاه های نوآ به تشریح فرآیند طرح از پذیرش اولیه تا آموزشهای کارآفرینی، منتورینگ های کسب و کاری و تخصصی و درنهایت پایش ایده ها توسط کمیته پذیرش ارزیابی و ورود تیم های منتخب به دمودی رویداد خبر داد.

در ادامه دکتر یاسر نیک پیمان، مدیر امور فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی مسیر خلاقیت و نوآوری و رمزهای موفقیت در مسیر کارآفرینی و بقا در اکوسیستم کارآفرینی را برای حاضران تشریح کرد.

در اولین روز از کارگاه های نوآ دو سرفصل با عناوین “آشنایی با مسایل حقوقی کسب و کار” و “اعتبارسنجی ایده” تدریس شد.

دکتر شهرزاد حدادی، مشاور حقوقی استارتاپها و سرمایه گذاران خطرپذیر در کارگاه مسایل حقوقی استارتاپها به تشریح موارد حقوقی که تمامی استارتاپها و ایده های نو‌پا نیاز به اطلاع و توجه به آن دارند اعم از انواع قراردادهای حقوقی، نحوه انتقال و تقسیم سهم، تعیین حدود و اختیارات اعضا، نحوه خروج و انتقال سهام و….  پرداخت.

کارگاه دوم با حضور دکتر علی اکبر فرجادیان، کارآفرین، مدرس و مشاور کارآفرینی و مدیرعامل سابق شتابدهنده سریر به نحوه اعتبارسنجی و تشخیص فرصت های ایده های نوآورانه و کارآفرینانه اختصاص یافته بود.

دکتر فرجادیان در این کارگاه ضمن توضیح عوامل مهم در کاهش ریسک موفقیت ایده،نحوه استفاده از امکانات موجود برای حل چالشها و نیازهای بازار را تبیین کرد و در ادامه به سوالات صاحبان ایده حاضر در جمع، پاسخ داد.

 

 

درباره‌ی safavi safavi

همچنین ببینید

نشست دفاعیه دوره سوم DBA آکادمی دریایی سیراف برگزار شد

سومین نشست دفاعیه و ارائه پروژه های نهایی دانش پذیران دوره تخصصی DBA Maritime management …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *