نشست مشترک مدیران مراکز نوآوری دانشگاه شهید بهشتی با نمایندگان کارخانه نوآوری آمپر

جلسه شورای سیاستگذاری مدیران مراکز نوآوری دانشگاه شهید بهشتی با نمایندگان کارخانه نوآوری آمپر، زیر مجموعه هلدینگ رایزکو، بیست و هفتم شهریور ماه در راستای پیوند بیشتر دانشگاه با صنعت در پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

در این نشست که به میزبانی دکتر نیک پیمان مدیر امور فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری و مدیران مراکز نوآوری دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد دکتر غدیری مدیر کسب و کار کارخانه نوآوری آمپر، دکتر فتحی معاون شتاب‌دهنده آمپر درایو، مهندس علیزاده مدیر ارزیابی فناورانه کارخانه نوآوری آمپر و دکتر زینی مشاور کارخانه نوآوری آمپر حضور داشتند.

این جلسه با هدف معرفی و ارائه محورهای فعالیت کارخانه نوآوری آمپر، راه های همکاری پارک علم و فناوری با کارخانه نوآوری آمپر و روش های جذب شرکت های بزرگ در مراکز نوآوری برگزار شد.

دکتر فتحی در توضیح فعالیت های کارخانه نوآوری آمپر گفت: مرکز نوآوری آمپر در سال ۱۳۹۸ با هدف تقویت زیست بوم نوآوری و همچنین در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی توسط هلدینگ رایزکو تاسیس شد و در سال ۱۴۰۲ در شکل کارخانه نوآوری و صنایع. خلاق آمپر مسیر رصد و پویایی خود را ادامه داد.
وی افزود: این مجموعه با حمایت از ایده های خلاق، نوآور و ایجاد فضایی مناسب برای پژوهش، تحقیق و نوآوری، نخبگان دانشگاهی و صاحبان ایده را در تجاری‌سازی ایده ها و کنار زدن موانع پیش رو جهت نیل به اهدافشان کمک خواهد کرد.

در ادامه دکتر غدیری در رابطه با اهداف و سیاست های مجموعه آمپر گفت: سیاست کلان ما این است که، بمانیم بسازیم و ایران را آباد کنیم، هدف ما جذب دانشجویان نخبه و سرمایه های انسانی است‌ و ما ثابت کرده‌ایم که شعار نمی‌دهیم و برای رسیدن به اهدافمان تلاش می‌کنیم.

وی همچین درمورد مزیت رقابتی آمپر با سایر مراکز رشد گفت: مزیت ما شناسایی و تربیت نخبگان و فراهم نمودن موقعیت شغلی مناسب برای آنها است.صمن آنکه به دنبال شناسایی نیروهایی متخصص بدون مدرک دانشگاهی نیز هستیم تا بتوانیم از مهارت ها و توانایی آنها نیز استفاده کنیم.

دکتر زینی نیز در رابطه با همکاری با پارک علم وفناوری گفت: همکاری ما تنها محدود به اجرای پروژه نخواهد بود و ما به دنبال توانمند سازی، برگزاری دوره‌ها، کارگاه‌ها و رویدادهای مشترک هستیم.

وی در ادامه، موضوعات مورد نظر کارخانه نوآوری آمپر با پارک علم و فناوري در زمینه های جذب نخبگان، توانمندسازی، شناسایی استارتاپ های ارزشمند و سرمایه گذاری در آنها را شرح داد و گفت: هدف ما این است که بتوانیم شعارها را به واقعیت تبدیل کنیم.

در انتهای جلسه دکتر نیک پیمان در رابطه با حوزه فعالیت شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری و راه‌ها و استراتژی های همکاری با مرکز رشد صحبت کرد.
همچنین مدیران مراکز نوآوری به شرح فعالیت های خود در مراکز نوآوری و مسیرهای ممکن جهت همکاری با هلدینگ رایزکو و کارخانه نوآوری آمپر پرداختند.

 

درباره‌ی safavi safavi

همچنین ببینید

همکاری مشترک پارک شهید بهشتی با استانداری و پارک علم و فناوری سمنان

همکاری پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی، استانداری سمنان و پارک علم و فناوری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *