نشست سراسری روسای پارک های علم و فناوری برگزار شد

نشست سراسری روسای پارک های علم و فناوری، با حضور معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری و جمعی از روسای پارک های علم و فناوری سراسر کشور چهارشنبه ۱۸ تیر در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه،  در آیین افتتاحیه این نشست دکتر کشمیری، مدیرکل دفتر برنامه ریزی امورفناوری، دکتر خیاطیان، رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی؛ دکتر رحیمی، معاون پژوهش و فناوری وزارت عتف؛ دکتر برومند مشاور وزیر عتف به ایراد سخنرانی پرداختند.

دکتر خیاطیان، رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی در سخنانی ضمن خیر مقدم، با اشاره به اهمیت و جایگاه پارک های علم و فناوری گفت: عملکرد پارک‌های علم و فناوری در بحران کرونا نشان از سیاستگذاری خوب در طی سالهای گذشته دارد. برای ارتقاء جایگاه و بهبود عملکرد پارک ها، نیاز به همفکری و تشریک مساعی داریم.

دکتر کشمیری، مدیرکل دفتر برنامه ریزی امورفناوری؛ جوانگرایی در پارک‌های علم و فناوری را از افتخارات این حوزه دانست و گفت:  مسئولان پارک ها باید رهبری را جایگزین مدیریت نمایند و در رهبری سازمان، اصولی انسانی را سرلوحه امور قرار دهند.

دکتر رحیمی، معاون پژوهش و فناوری وزارت عتف؛ پارک های علم و فناوری را امکان ملی دانست و افزود: باید به بهترین شکل از این امکان ملی بهره جست. با تقویت پیوند بین تکنولوژی و دانشگاهها و ایجاد هسته های علمی، جهش های بزرگی رخ خواهد داد.

در بخشی از نشست سراسری روسای پارک های علم و فناوری از فعالیت‌ها و خدمات دکتر برومند معاون سابق پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اهداء الواح و هدایایی قدردانی شد.

ارائه دستاوردها و معرفی شرکت های گروه زیرمجموعه صنعتی و معدنی زرین، معرفی برنامه های توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی و معرفی برنامه های انجمن علمی پارک های علم و فناوری و مراکز رشد ایران از مهم ترین بخش های این نشست یک روزه بود.

منبع

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

حضور رییس پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی در همایش فرصت های صادراتی گوهرسنگ های کشور

دکتر فریبرز مسعودی رییس مرکز گوهرشناسی و پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *