بازدید و نشست مشترک پارک علم و فناوری و شرکت بین المللی ایمرگاز پاد

نشست مشترک مدیران پارک علم و فناوری دانشگاه بهشتی و مدیران ارشد شرکت بین المللی ایمرگاز پاد از شرکت های مستقر در پارک دوشنبه ۲۹ آبان ماه در دانشگاه برگزار شد. در حاشیه این بازدید از برج نوآوری پارک علم و فناوری، تعدادی از شرکتهای دانش بنیان و خلاق بازدید به عمل آمد و زمینه های همکاری های مشترک مورد بررسی قرار گرفت.

پیش از این به منظور تحقق اهداف و برنامه های تعیین شده شرکت ایمرگاز پاد ایتالیا، همایش بهینه سازی انرژی با حمایت سازمان بهینه سازی کشور و سازمان نظام مهندسی کشور به میزبانی پارک علم و فناوری در سالن همایش های بین المللی دانشگاه شهیدبهشتی برگزار کرد و به دنبال آن با حضور مشاوران، نمایندگان، مدیران ارشد شرکت مذکور و ریاست پارک علم و فناوری از بخش های مختلف کارخانه شرکت در شهر پارمای ایتالیا شامل بخش های تحقیق، توسعه، آموزش و خطوط تولید بازدید به عمل آمد. در انتهای بازدید نشست ریاست پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی و مشاوران ایرانی با مدیران ارشد، ریاست بخش توسعه تجاری سازی، مشاوران ایتالیایی شرکت بین المللی ایمرگاز پاد برگزار و در زمینه های همکاری های مشترک تعامل، گفتگو و تبادل نظر شد و مقرر شد در تهران برنامه اجرایی توافق ها انجام و در نشستی مشترک مجددا بررسی و اجرا شود.

شرکت ایمرگاز پاد تولید کننده پکیج های دیواری گازی بویلر و سیستم های سرمایشی است که فعالیت خود را در سال ۱۹۶۴ آغاز کرده و در حال حاضر سالانه حدود ۵۰۰۰ دستگاه بویلر حرارتی و پکیج تولید می کتد که حدود ۵۰ درصد آن صادر و تا سال گذشته ۸ میلیون دستگاه تولید کرده است. این شرکت در سال های اخیر استفاده از سیستم های دوگانه خورشیدی، گازی را مورد توجه قرار داده و استفاده از هیدروژن در آینده در راس امور پژوهشی آن شرکت است.

ایمرگاز پاد دارای ۴ مرکز تولید است که کارخانه اصلی در پارمای ایتالیا و شعبات دیگر در کشورهای اسلواکی، چین و ایران قراردارد که شعبه ایران در حال توسعه و در شهر قزوین مستقر است. محصولات تولیدی این شرکت به ۵۰ کشور جهان صادر و هم اکنون بخش تحقیق و توسعه شرکت با دانشگاههای بلونیا و پیزا همکاری داشته و از پایان نامه و رساله های مرتبط آنها حمایت می کند.

 

 

درباره‌ی safavi safavi

همچنین ببینید

دیدار هیات ارتباط علمی وزارت علوم تحقیقات و فناوری کشور روسیه با ایران از پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی

هیات ارتباط علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کشور روسیه با ایران، روز سه شنبه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *