برگزاری نشست هم اندیشی معاونین فرهنگی و دانشجویی و روسای پارک علم و فناوری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور

نشست هم اندیشی معاونین فرهنگی و دانشجویی و روسای پارک علم و فناوری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور دوشنبه بیست و نهم آبان ماه با حضور رییس دانشگاه شهید بهشتی و جمعی از مدیران،معاونان و روسای مراکز مرتبط برگزار شد.
در این نشست دکتر فریبرز مسعودی، رییس پارک علم و‌ فناوری دانشگاه شهیدبهشتی، به ارائه مصادیقی از نقش پارک علم و‌ فناوری در ترویج فرهنگ کارآفرینی از جمله برگزاری رویدادهای مشترک میان شرکت های مستقر و دانشکده ها، یادگیری خدمت محور، رویدادهای توانمندسازی و حضور دانشجویان در کارآموزی های شرکت های دانش بنیان و از همه مهم تر احداث مراکز نوآوری به منظور ترویج این فرهنگ در درون دانشگاه ها اشاره کرد .
در ادامه دکتر فرنوش اعلامی، مدیر مرکز رشد شهیدبهشتی با بیان این که پارک های علم و فناوری ابزار لازم برای جذب دانشجویان در پارک های علم و فناوری را در دست دارند،تاکید کرد: از معاونت فرهنگی انتطار می رود فرهنگ لازم برای اشتغال پذیری دانشجویان را فراهم نماید.
وی افزود: همچنین در دانشگاه عصر امروز باید تجربه مثبتی برای دانشجویان در در فضای دانشگاه به وجود آورد. احیای مسئولیت های اجتماعی دانشجویان، کمک به حل مسائل مهمی از جمله اعتیاد قطعا با همکاری پارک های علم و فناوری تسریع می گردد.

درباره‌ی safavi safavi

همچنین ببینید

دیدار هیات ارتباط علمی وزارت علوم تحقیقات و فناوری کشور روسیه با ایران از پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی

هیات ارتباط علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کشور روسیه با ایران، روز سه شنبه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *