دستاورد نوین آرمان شهد آریان در سمپوزیم بین المللی آپی تراپی

سمپوزیم بین المللی آپی تراپی در ایران، با همکاری موسسه مجتمع فنی غزال دانش پژوه (مرکز توسعه آپی تراپی ایرانیان) و همکاری انجمن علمی زنبورعسل، انجمن علمی طب سنتی، فدراسیون بین المللی آپی تراپی  و سازمان نظام پزشکی به‌منظور ارتقاء فرآیند درمان و تسهیل دسترسی به اطلاعات جدید در زمینه آپی تراپی برگزار شد.

آپی تراپی به معنای استفاده از فرآورده های زنبور عسل در درمان است که نقش مهمی در ارتقاء سطح سلامت عمومی، پیشگیری، بهبود و کمک به درمان بیماری ها داشته و به عنوان یک طب مکمل و جایگزین توجه متخصصان بهداشت و درمانی جهان را به خود جلب نموده است.

دکتر احمدرضا محرابیان دانشیار دانشکده علوم و فناوری زیستی دانشگاه شهید بهشتی و مدیرعامل شرکت دانش بنیان آرمان شهد آریان مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی به عنوان سخنران مدعو دستاورد نوین و دانش بنیان این شرکت را تحت عنوان “عسل رتبه دارویی: اصالت سنجی و معیارها” را ارائه کرد.

به گفته محرابیان این دانش فنی برای اولین بار در ایران جهت تولید فرآورده های دارویی مبتنی بر عسل رتبه دارویی بکار می رود و می تواند زمینه ساز تحولی گسترده در حوزه درمان زخم و بیماری های متابولیک فراهم نماید.

درباره‌ی safavi safavi

همچنین ببینید

دیدار هیات ارتباط علمی وزارت علوم تحقیقات و فناوری کشور روسیه با ایران از پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی

هیات ارتباط علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کشور روسیه با ایران، روز سه شنبه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *