برگزاری کارگاه تخصصی دانش‌بنیان شدن در نظام ارزیابی جدید در پارک شهید بهشتی

کارگاه تخصصی دانش‌بنیان شدن در نظام ارزیابی جدید، توسط شرکت ویرا پژوهان پویا از شرکت های مستقر در پارک علم و فناوی دانشگاه شهید بهشتی، بیست و هشتم شهريور ماه با حضور نمایندگان شرکت های دانش‌بنیان، شرکت های غیر دانش‌بنیان و علاقمندان این حوزه در سال اجتماعات پارک برگزار شد.
در این جلسه سهیل جلالی مدیر عامل شرکت ویرا پژوهان پویا در رابطه با فرایند ثبت‌نام و ارزیابی،حوزه های فناوری و برنامه های حمایتی، تسهیلات مالی و اعتباری و آخرین وضعیت شرکت های دانش بنیان صحبت کرد.

جلالی در رابطه با آخرین وضعیت شرکت های دانش بنیان گفت: از ۹۰۱۴ شرکت دانش بنیان، ۶۶۰۶ شرکت دانش‌بنیان نوپا، ۱۷۸۱ شرکت نوآور و ۶۲۷ شرکت فناور تشکیل داده‌اند. در این میان شرکتهای فعال در حوزه برق الکترونیک، مخابرات،فوتونیک و سیستم های خودکار با تعداد بیش از ۲۰۰۰ و شرکتهای حوزه صنایع خلاق و علوم انسانی و اجتماعی با کمتر از ۱۰۰ شرکت فعالیت می‌کنند.

وی همچنین در رابطه با خدمات و تسهیلات مالی اعتباری صندوق نوآوری و شکوفایی از جمله ارائه تسهیلات توسعه فضای نوآوری، شتاب‌دهنده‌ها، ودیعه رهن محل کار و خرید محل کار، نمونه سازی و تامین مالی هزینه‌های جاری تولید توضیح داد.

جلالی در ادامه خدمات تجاری‌سازی شرکت تحت مدیریت خود از جمله اخذ تاییدیه‌ها و مجوزها، تامین منابع مالی و برگزاری کارگاه های تجاری‌سازی را شرح داد.
در پایان جلسه به سوالات حاضرین پاسخ داده شد.

درباره‌ی safavi safavi

همچنین ببینید

Khabarname 07 نهایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *