معرفی سومین جایزه‌ استارت‌‌آپی استاد فضلی در پارک شهید بهشتی

معرفی سومین دوره‌ جایزه‌ استارت‌آپی استاد محمد کریم فضلی، بنیانگذار شرکت گلرنگ بیست و یکم خرداد ماه در پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی با هدف حمایت از ایده‌های استارت‌آپی و کارآفرینی برگزار شد.

در این نشست که با حضور دکتر مسعودی رئیس و جمعی از معاونان پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی، دکتر حیدر امیران رئیس دانشگاه گلرنگ و جمعی از اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، ضمن معرفی جایزه و مرور دوره های قبلی برگزاری، از حاضران برای شرکت در دوره‌ سوم دعوت شد.

رئیس دانشگاه گلرنگ، ضمن تاکید بر لزوم اصالت ایده‌ها اشاره کرد: هدف ما در دانشگاه لزوما سرمایه گذاری بر روی استارت‌‌آپ‌ها نیست؛ چیزی که ما در این جایزه دنبال میکنیم امکان معرفی تیم های استارت‌آپی به جامعه‌ استارت‌آپی و سرمایه گذاران کشور است.

وی تاکید کرد: این جایزه  از سال ۱۳۹۹ با تلاش مریم فضلی مدیرعامل شرکت گلرنگ و به یاد استاد محمد کریم فضلی برگزار و به دانشگاه گلرنگ معرفی شد. در دوره اول بیش از ۶ میلیارد و دوره دوم بیش از ۷ میلیارد تومان جایزه به ۱۱ استارت آپ برتر تعلق گرفت.

مراحل ارزیابی استارت‌آپ‌ها و داده های آماری دو دوره قبل،شرایط شرکت در دوره سوم و فرآیند ارزیابی از جمله مواردی بودند که در ادامه مسئولان گروه صنعتی گلرنگ در رابطه با آنها صحبت کردند.

در پایان نشست دکتر سپیده عابدی از اعضای هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی ایده‌ خود در حوزه‌ تولید انبوه ریزجلبک برای استفاده در صنایع مختلف را بیان کرد.

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

همکاری مشترک پارک شهید بهشتی با استانداری و پارک علم و فناوری سمنان

همکاری پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی، استانداری سمنان و پارک علم و فناوری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *