سومین سمینار کاهش مصرف انرژی در ساختمان برگزار شد

سومین سمینار کاهش مصرف انرژی در ساختمان با رویکرد سیستم های نوین گرمایشی در ساختمان دوشنبه هشتم اسفندماه با همکاری مشترک شرکت ایمرگاز پاد و پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی در مرکز همایش های پارک شهید بهشتی برگزار شد. مخاطبان این سمینار کشوری،مهندسین و کارشناسان ارشد حوزه ساختمان از سراسر ایران بودند.
در این دوره که سومین دوره از همایش های شرکت ایمرگس ایتالیا بود بررسی وضعیت انرژی در ایران ، آینده انرژی و بحران های پیش رو و نحوه و راهکار های مقابله با بحران انرژی بلاخص گاز در بخش مسکونی و با تاکید بر کاهش مصرف انرژی و بهینه سازی و استفاده از سیستم های گرمایشی کم مصرف منازل و موتورخانه ها مورد بررسی قرار گرفت .
مهندس پویا نجم سهیلی مدیر پروژه های شرکت ایمرگس ضمن تشکر از میزبانی پارک علم و فناوری و اهمیت حضور دکتر مسعودی ریاست پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی در این همایش تاکید کرد: مدیران پارک خوشبختانه علاوه بر دانش کافی و وافی، از دغدغه مندان حوزه انرژی و محیط زیست در کشور هستند و تعامل بسیار نزدیک و دلسوزانه ای با شرکت ها دارند.
وی با اشاره به این که ما به نقطه بحران انرژی رسیده ایم و در صورتی که تمهیدات و اقدامات علمی و اثر بخش در حوزه انرژی صورت نپذیرد وارد کننده انرژی خواهیم بود افزود: متاسفانه در سال گذشته و امسال نیز در بخش گاز واردات از کشورهای همسایه صورت پذیرفته است.
سهیلی در ادامه گفت: نقش شرکت های تولیدی مانند ایمرگس در این مقطع حساس علاوه بر انتقال دانش روز دنیا به واسطه برخورداری از بزرگترین مرکز تحقیق و توسعه سیستم های گرمایشی و IOT در دنیا به کشور، آموزش و فرهنگ سازی و تولید محصولات با کیفیت بالا و کم مصرف و دوست دار محیط زیست است .
در این همایش مدیران فنی شرکت ایمرگاز پاد مباحث آموزشی سیستم های چگالشی ،هیت پمپ ، هیبرید و خورشیدی را معرفی و راندمان و نحوه استفاده از این سیستم ها را در ساختمان ها به مخاطبان آموزش دادند و در پایان این جلسه ۱۰ ساعته،آزمون نیز برگزار شد.

 

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

همکاری مشترک پارک شهید بهشتی با استانداری و پارک علم و فناوری سمنان

همکاری پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی، استانداری سمنان و پارک علم و فناوری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *