حضور رییس و اعضای هیت مدیره اتاق مشترک بازرگانی ایران و آفریقا در پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی

به منظور استفاده از ظرفیت های ایجاد شده و در پی عضویت جمهوری اسلامی ایران به پیمان بریکس در طی سفر مقام محترم ریاست جمهور، نشست مشترکی بین اعضای اتاق بازرگانی ایران و آفریقا، نماینده معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه، ریاست پارک علم و فناوری و ریاست مرکز رشد دانشگاه، هفتم شهریور ماه در محل پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.
در این جلسه دکتر برهمن رییس اتاق بازرگانی ایران و آفریقا، دکتر فقیهی نایب رییس هیئت مدیره و مهندس نیکپور دبیر کل اتاق بازرگانی مشترک ایران و آفریقا، دکتر لیاقتی و مهندس عسگری نمایندگان معاونت پژوهشی، دکتر مسعودی ریاست پارک علم و فناوری و دکتر اعلامی رییس مرکز رشد دانشگاه شهید بهشتی، شرکت داشتند.
در این نشست پس از ارزیابی پتانسیل‌های قاره آفریقا و برنامه‌های کشور برای فعالیت، راه‌های مشترک توسعه حضور کشور در آفریقا، بررسی شد.همچنین دانشگاه شهید بهشتی آمادگی خود در تدوین نقشه راه برای بهره‌مندی از پتانسیل‌های قاره آفریقا را اعلام نمود. در ادامه نشست، بر همکاری در برگزاری رویداد آشنایی با تجارت و بازار آفریقا، برگزاری کارگاه‌های آموزشی مجازی و عضویت شرکت های دانش بنیان دانشگاه در اتاق و ارائه طرح‌های پژوهشی قابل اجرا توسط دانشجویان تحصیلات تکمیلی، تاکید شد.

درباره‌ی safavi safavi

همچنین ببینید

همکاری مشترک پارک شهید بهشتی با استانداری و پارک علم و فناوری سمنان

همکاری پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی، استانداری سمنان و پارک علم و فناوری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *