حضور ۴ واحد فناور پارک شهید بهشتی در الکامپ

۴ واحد فناور مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر، تجارت الکترونیک(الکامپ) حضور دارند.
هاب بهشتی،ایزاین،ماورا فناوری پویای شریف و بوم شهر پایدار ۴ تا ۷ تیر ماه ۱۴۰۲در نمایشگاه بین المللی تهران حضور دارند.

ایزاین به عنوان پلتفرم هوشمند آنلاین خرید انواع اثاثیه منزل(فرش،مبلمان،پرده و…..) با استفاده از فناوری واقعیت افزوده در فضای واقعی تجربه متفاوتی در خرید محصولات فراهم کرده و بخشی از محصولات و دستاوردهای خود را در نمایشگاه به نمایش گذاشته است.

ماورا فناوری پویای شریف در حوزه نرم افزارهای یکپارچه سازی سازمانی و سوپر اپلیکیشن سازمانی فعال است.این شرکت در حال حاضر مشتریان مختلفی از بخش دولتی و خصوصی دارد و با توجه به اینکه یکپارچه سازی یکی از نیازهای مبرم در صنعت نرم افزار کشور است و گسترش آن می تواند به تسهیل عملیات کسب و کارها کمک شایانی کند به نظر میرسد بازخورد مثبتی از الکامپ داشته باشد.

شرکت بوم شهر پایدار نیز با ابزار BSPsim مبتنی بر هوش مصنوعی که از آن در تحلیل عملکرد ساختمان استفاده می‌شود در الکامپ حضور پیدا کرده است. موضوع مطرح دیگر، ساختمان‌های هوشمند هستند و تیم بوم‌شهرپایدار به عنوان مهندسین فعال در حوزه ساختمان‌های با عملکرد بالا، از هم افزایی با دیگر فعالان صنعت ساختمان در این نمایشگاه استقبال کرده است.

هوشمند اول بهشتی نیز به عنوان دیگر واحد فناور پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی در الکامپ ۱۴۰۲ بازدیدکنندگان زیادی را به خود جذب کرده است. هاب بهشتی محیطی را برای طراحی ایده‌های نوآورانه و پرورش آنها تا ورود به بازار فراهم کرده است.فعالیت‌های هاب را می‌توان در سه حوزه اصلی استارت‌آپ استودیوها، واحدهای ارائه‌دهنده خدمات و فضای کار اشتراکی خلاصه کرد.

از افتتاحیه تا کنون استقبال خوبی از نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲ صورت گرفته است. در میان صدها غرفه و حوزه تخصصی متنوع، فعالین حوزه نرم افزار داده و‌ هوش‌مصنوعی حضور پررنگی داشته و سهم زیادی از گفتمان‌های شکل گرفته را به خود اختصاص داده اند.

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

دیدار هیات ارتباط علمی وزارت علوم تحقیقات و فناوری کشور روسیه با ایران از پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی

هیات ارتباط علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کشور روسیه با ایران، روز سه شنبه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *