بوتکمپ حسابداری مالی ویژه بازار کار آغاز شد

بوتکمپ حسابداری مالی ویژه بازار کار توسط پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی و پرتو آبی و هم آفرین به عنوان دو شرکت مستقر در پارک ۳۰ اردیبهشت ماه شروع شد و تا ۷ تیر ادامه دارد.
این بوتکمپ یک دوره فشرده ۳۶ ساعته است که دو روز در هفته و بصورت حضوری در محل پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی برگزار میشود.
سارا پناهی مدیرعامل شرکت هم آفرین، کارگزار برگزاری رویداد ها و برنامه های آموزشی پارک درمورد برگزاری این بوتکمپ گفت: این بوتکمپ شامل ۶ سرفصل بیمه، مالیات و قانون تجارت، حسابداری مدیریت، مدیریت مالی استراتژیک، دوره های صادرات و واردات و ترخیص، حسابرسی و تامین مالی میباشد که مدرسین آن از مدیران ارشد مالی شرکتها و سازمانهای خصوصی و دولتی هستند.
وی افزود: جلسه اول بوتکمپ با حضور شرکت کنندگان این دوره که از دانشجویان مدیریت و حسابداری و گرایش های مالی و بازاریابی هستند و همچنین دانشجویان علاقه مند به کار در این حوزه برگزار شد.
پناهی تاکید کرد: هدف از برگزاری بوتکمپ ها توانمندسازی و مهارت آموزی به شرکت کنندگان به صورت عملیاتی و کاربردی ست بطوریکه بتوانند با دانش کسب کرده در بازار کار مشغول شوند. در انتهای دوره شرکت کنندگان گواهی معتبر از پارک علم و فناوری دریافت کرده و برگزیدگان بوتکمپ امکان مصاحبه و اشتغال در شرکت های متقاضی حسابدار را پیدا خواهند کرد.

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

همکاری مشترک پارک شهید بهشتی با استانداری و پارک علم و فناوری سمنان

همکاری پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی، استانداری سمنان و پارک علم و فناوری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *