نشست آشنایی با توانمندی های دانشگاه شهید بهشتی در حوزه گوهر سنگ برگزار شد

نشست آشنایی با توانمندی های دانشگاه شهید بهشتی در حوزه گوهر سنگ برگزار شد

نشست مشترک نمایندگان معاونت فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)،وزارت صمت، مرکز تحقیقات فراوری مواد معدنی ایران ، مرکز گوهرشناسی دانشگاه شهید بهشتی و شرکت دانش بنیان جم سا با هدف آشنایی با فعالیت ها و توانمندی های مرکز و قطب علمی گوهرشناسی دانشگاه شهید بهشتی در توسعه فعالیت های آموزشی، پژوهشی و فناوری حوزه گوهر سنگ، دوشنبه اول اسفندماه در محل پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.
در این نشست تخصصی که همزمان با دهمین سالگرد فعالیت گوهرشناسی در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد در ابتدا دکتر فریبرز مسعودی رییس محترم پارک علم و فناوری و مدیر قطب و مرکز علمی گوهر شناسی دانشگاه شهید بهشتی، گزارش شفاهی و مکتوب دستاوردها و برنامه های راهبردی در حوزه گوهر شناسی مرکز را ارایه کرد.
در ادامه نشست دکتر هاشمی رییس طرح توسعه صنعت گوهر سنگ کشور، دستاوردهای این طرح را ارایه و به لزوم همکاری چند جانبه در این حوزه تخصصی تاکید کردند.
همچنین دکتر زراسوندی مدیر کل دفتر پشتیبانی، فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ضمن تاکید بر وجود مراکز تخصصی، دستاوردها و برنامه های مرکز گوهر شناسی را همسو با سیاست های آن معاونت دانسته و حمایت خود از توسعه مرکز گوهرشناسی دانشگاه شهید بهشتی به عنوان یک مرجع علمی و کاربردی اعلام کرد.
در ادامه جلسه دکتر هاشم پور رییس مرکز تحقیقات فراوری مواد معدنی کشور توانمندی های آن مرکز را در راستای ماموریت های طرح توسعه سند توسعه گوهر سنگ معرفی کرد.

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

همکاری مشترک پارک شهید بهشتی با استانداری و پارک علم و فناوری سمنان

همکاری پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی، استانداری سمنان و پارک علم و فناوری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *