برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزش تجاری سازی مشترک بین ایران و ایتالیا

در اجرای مفاد تفاهم‌نامه میان پارک علم وفناوری دانشگاه شهید بهشتی، دانشکده علوم زمین دانشگاه شهید بهشتی و انجمن سنگ ایران، دکتر فریبرز مسعودی ریاست پارک علم وفناوری دانشگاه شهید بهشتی به نمایندگانی از پارک و دانشگاه شهید بهشتی در پنجاه و ششمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ(MARMOMAC) مستقر در ورونا- ایتالیا حضور یافت.

نمایشگاه بین المللی مارمومک ورونا که ۷ تا ۱۰ مهر ماه ۱۴۰۰ برگزار شد یکی از چند رویداد مهم صنعت سنگ جهان است که کل زنجیره تأمین را شامل شده و هرساله فعالان حوزه صنعت سنگ، اعم از معدن‌داران، کارخانه‌داران، سازندگان ماشین‌آلات و بازرگانان از سراسر جهان از آن بازدید می‌کنند. این نمایشگاه هرساله طیف گسترده‌ای از محصولات خام تا محصولات نیمه‌تمام و نهایی، از ماشین‌آلات و فناوری‌های فرآوری تا کاربردهای احتمالی سنگ در معماری و طراحی را شامل می‌شود.

در حاشیه این نمایشگاه نشست مشترک میان نمایندگان دانشگاه شهید بهشتی، انجمن سنگ ایتالیا و انجمن سنگ ایران برگزار شد و به موجب آن برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزش تجاری‌سازی مشترک بین ایران و ایتالیا در دستور کار قرار گرفت.

نمایشگاه سنگ مارمومک شاید تنها نمایشگاه تجاری در حوزه سنگ باشد که حضور و بازدید از آن برای  فعالان این حوزه اهمیت دارد. این نمایشگاه تجاری بین‌المللی نخستین بار در سال ۱۹۶۱ برپا شد و ابتدا تنها بازار ایتالیا را پوشش می‌داد اما اکنون پس از شصت سال فعالیت به محل گردهمایی عرضه‌کنندگان و متقاضیان از سرتاسر جهان تبدیل شده و بدین ترتیب در تعیین روند کلی صنعت سنگ نقش پررنگی یافته است.

 

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

Khabarname 07 نهایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *