کارگاه آموزشی “تکنیک های مشتری مداری،اتیکت،رفتار” برگزار میشود

موسسه تناوب خلاقیت هوشمند با همکاری پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی کارگاه آموزشی “تکنیک های مشتری مداری،اتیکت،رفتار” را برگزار و به شرکت کنندگان گواهینامه معتبر ارائه میکند.

در این کارگاه آموزشی که با تدریس خانم ها معصومه راسخ و ندا ناطقی انجام میشود مباحث متنوع و گسترده ای ازجمله فلسفه مشتری گرایی و بررسی آثار محیطی و مجازی،معادله ارتباط موثر با مشتریان و مهارت های لازم مدیریت رفتار سازمانب در تکریم مشتری و انتقاد و شکایات آموزش داده میشود. ارتباط براساس شرایط فرد و دسته بندی رفتارها، حسن نیت و رفتارهای کلیدی برای تقویت تاثیز و فرهنگ و رفتار سازمانی و رهبری از دیگر سرفصل های این دوره هستند.

 

درباره‌ی safavi safavi

همچنین ببینید

نشست دفاعیه دوره سوم DBA آکادمی دریایی سیراف برگزار شد

سومین نشست دفاعیه و ارائه پروژه های نهایی دانش پذیران دوره تخصصی DBA Maritime management …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *