هوگر دارو دانش

از: هوگر دارو دانش

نام صورت کامل (الزامی) : هوگر دارو دانش
شماره ثبت شرکت : ۴۸۰۸۱۶
نام برند :
تلفن :
شماره همراه مسئول واحد : ۰۹۱۲۵۱۶۸۳۱۳

فکس :
آدرس وب‌سایت : www.hogerdaroo.com
آدرس پست الکترونیکی شما (الزامی) : info@hogerdaroo.com

لطفا در یک جمله به صورت شفاف و واضح بیان فرمایید:
ایده محوری به فارسی : طراحی و توسعه دانش فنی تولید فرآورده های بیولوژیک، دارویی و مکملهای پپتیدی
ایده محوری به انگلیسی : Developing knowledge of producing biological products , pharmaceutical and peptide supplements

درباره شرکت : شرکت هوگر دارو، یک شرکت فعال در زمینه طراحی ، توسعه و تولید داروهای نوترکیب ، پپتیدی شیمیایی و بیوسیمیلار است که بر اساس سند چشم انداز شرکت تامین سلامت مردم دنیا و پیدا کردن راهی نوین برای درمان بیماریها مهمترین هدف فعالیت آن میباشد.
ما در انجام کسب و کار مسئولانه به بالاترین استانداردهای اخلاقی در شرکت هوگر پایبندیم و با توجه به تجارب قبلی خود معتقدیم که ، ترکیبی از فن آوری های نوین و ذهن خلاق همکاران و کارشناسان متخصص علوم پایه ، بالینی و اقتصاد فعال در شرکت، عامل موفقیت هوگر خواهد بود.
سوابق شرکت : موسسین شرکت دارویی هوگر با داشتن سوابق درخشان در طراحی و تولید داروهای نوترکیب بیوسیمیلار و High-tech در حوزه های مختلف مانند انکولوژی و سرطان در کارنامه ۱۵ ساله فعالیت خود، اکنون نیز با تکیه بر این تجربیات و براساس احساس مسئولیت خویش در قبال سلامت مردم اقدام به تاسیس این شرکت دارویی نمودند.
استعدادها و توانمدی‌های شرکت : ما در انجام کسب و کار مسئولانه به بالاترین استانداردهای اخلاقی در شرکت هوگر پایبندیم و با توجه به تجارب قبلی خود معتقدیم که ، ترکیبی از فن آوری های نوین و ذهن خلاق همکاران و کارشناسان متخصص علوم پایه ، بالینی و اقتصاد فعال در شرکت، عامل موفقیت هوگر خواهد بود.
ایده‌ها و اختراعات شرکت :
عنوان مقالات و کتب شرکت :

محصولات :
خدمات : طراحی و توسعه دانش فنی تولید فرآورده های بیولوژیک، دارویی و مکملهای پپتیدی

درباره‌ی admin